آخرین حرف های بهترین دوست من


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

به هیچ وجه  کپی نکنید ....

روزی که دلم گرفته بود یکی بهم گفت که گریه کن تا خالی شی اما......

اشک چشمام به خاطر یه نفر خشک شد همونی که تنهایی چیزی که داشتم  

رو ازم گرفت آبروم رو همه جا بردکسی که وقتی می خندید همه ی دنیا رو به من هدیه

 می داد و یه قطره اشکش همه ی دنیام  رو ویرون می کرد اون به اشکای من می خندید

و منم برای اینکه بخنده انقدر گریه کردم تا اشک چشمام خشک شد ........

 اشک چشمم و جونم تنها چیزایی که بود که داشتم هدیه به همون آدم بی وفا که هیچوقت به یادم نبود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

faeze
ساعت13:35---16 مرداد 1391
سلام آقا میلاد دل نوشته هات خیلی غمگین بودن مث وبلاگ تنها ترین دختر
خوشحال میشم به منم سر بزنی اگه قابل دونستی لینکم کن من لینکت میکنم موفق باشی بای


sam19
ساعت23:35---24 تير 1391
سلااااااام داشی گلم.وبلاگ نازی داری.ولی به قوله کسای دیگه که نظر دادن جای کار بیشتری داره.دمه هر چی عاشقه گرم.مارو یاد عشق از دست رفتمون انداختی بوس بوووس بای

sam19
ساعت23:35---24 تير 1391
سلااااااام داشی گلم.وبلاگ نازی داری.ولی به قوله کسای دیگه که نظر دادن جای کار بیشتری داره.دمه هر چی عاشقه گرم.مارو یاد عشق از دست رفتمون انداختی بوس بوووس بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 7 تير 1386برچسب:,ساعت 21:9 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com